Omdat we voortdurend blijven groeien in binnen- en buitenland, wensen we ons 20-koppige team dringend te versterken met een boekhoudkundig bediende.

Je functie: 

  • Je takenpakket bestaat voornamelijk uit de voorbereiding van de boekhouding (registratie aankoop, verkoop, financieel, diversen, …). Na verloop van tijd krijg je ook de financiële rapportering onder je hoede.
  • Verder sta je in voor de input van bestelbonnen (orderflow), de opmaak van verkoopfacturen en de opvolging van de debiteuren.
  • Bovendien zal je af en toe ingeschakeld worden voor ad-hoc-projecten, zoals het behalen van de ISO-certificatie.
  • Je werkt in tandem met jouw collega die zich voornamelijk toelegt op het office management. Samen zorg je voor een vlotte administratieve flow. Je springt bij waar nodig en treedt op als elkaars back-up.

Je profiel:

  • Je genoot een hogere opleiding (boekhouding, financiën, economie, …).
  • Een goede talenkennis (N/F/E) is een pluspunt.
  • Idealiter woon je in een straal van 30 kilometer rond Ruiselede.
  • Je bent enthousiast, gestructureerd, punctueel en plichtsbewust.
  • Je werkt minimaal 20 uur per week, bij voorkeur verspreid over 5 werkdagen. Het aantal uren en de invulling zijn bespreekbaar.

Wat bieden we jou?

  • Gevarieerde functie van onbepaalde duur in een dynamische en financieel gezonde onderneming met een duidelijk toekomstplan. Indien hiervoor de ambitie bestaat, is het opnemen van de volledige boekhouding (van A tot Z) eveneens bespreekbaar.
  • Vlakke organisatiestructuur met open-minded beleid.
  • Aangename, warme werksfeer binnen een divers team.
  • Marktconforme verloning, verschillende extralegale voordelen en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Interesse?

  • Spreekt deze functie je aan? Bezorg dan snel je gedetailleerde CV en motivatiebrief aan: pascale@amaron.be.
  • Heb je vragen? Neem dan contact met ons op tel. 051 62 73 20.