Jouw functie:

Jouw gevarieerd takenpakket bestaat uit twee hoofdluiken:

  • Enerzijds sta je in voor de administratieve ondersteuning van het integrale kwaliteitsgebeuren binnen onze organisatie. Je helpt de QA Manager onder meer met de voorbereiding van interne en externe audits in het kader van de kwaliteitsnormen (ISO 9001:2015, ISO 27001, …) en stimuleert de medewerkers om de besproken actiepunten na te leven.
  • Anderzijds fungeer je als back-up voor de andere twee assistentes. Samen met hen verzorg je de administratieve flow, waarbij de nadruk vooral zal liggen op facturatie en boekhouding.

Jouw profiel:

  • Je genoot een hogere opleiding (secretariaat-talen, office management, boekhouding, …).
  • Nederlands is jouw moedertaal en daarnaast ben je in staat om professionele contacten te onderhouden in het Frans en het Engels.
  • Je kan een eerste, relevante ervaring voorleggen in een managementondersteunende functie.
  • Je bent enthousiast, gestructureerd, plichtsbewust en vooral een teamspeler!

Ons aanbod:

  • Interne opleiding en begeleiding, waardoor je de kans krijgt om te groeien in je vak.
  • Met het oog op een aangename work/life-balance kan je gedeeltelijk (in onderling overleg) van thuis uit werken of vanuit de gewenste kantoorlocatie (Ruiselede of Gent).
  • Dynamische en financieel gezonde onderneming met een duidelijk toekomstplan.
  • Vlakke organisatiestructuur met open-minded beleid.
  • Aangename sfeer binnen een gediversifieerd team.
  • Marktconforme verloning en 6 dagen inhaalrust bovenop de 20 wettelijke vakantiedagen.

Interesse?

  • Stuur snel jouw cv en motivatiebrief naar jobs@amaron.be.
  • Heb je vragen? Neem dan contact op met Pascale Raway, tel. 051 62 73 20, of e-mail naar jobs@amaron.be.