Omdat we voortdurend blijven groeien in binnen- en buitenland, wensen we ons 20-koppige team dringend te versterken met een junior administratief assistent(e).

Je functie: 

Je werkt in tandem met de huidige assistente die zich voornamelijk zal toeleggen op het office management. Samen met haar, zorg je voor een vlotte administratieve flow, spring je in waar nodig en neem je de rol op van back-up.

Zelf neem je een aantal administratieve en boekhoudkundige taken voor je rekening, zoals:

  • de verwerking van bestelbonnen, verkoopfacturen, betalingen, debiteuren, enz.;
  • de voorbereiding van de boekhouding (registratie aankoop, verkoop, financieel, etc.);
  • het administratief ondersteunen van ad-hoc-projecten, zoals ISO-certificatie en aanbestedingen.

Je profiel:

  • Een hogere opleiding (secretariaat-talen, office management, boekhouding …) is een must.
  • Je bent vlot tweetalig Nederlands/Frans en hebt een goede kennis van het Engels.
  • Idealiter woon je in een straal van 30 kilometer rond Ruiselede.
  • Je bent enthousiast, gestructureerd, punctueel en plichtsbewust.

Wat bieden we jou?

  • Interne opleiding en begeleiding, waardoor je de kans krijgt om ervaring op te doen en te groeien in je vak.
  • Bespreekbaar werkregime: deeltijds of voltijds.
  • Dynamische en financieel gezonde onderneming met een duidelijk toekomstplan.
  • Vlakke organisatiestructuur met open-minded beleid.
  • Aangename, warme werksfeer binnen een divers team.
  • Marktconforme verloning, verschillende extralegale voordelen en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Interesse?

  • Spreekt deze functie je aan? Bezorg dan snel je gedetailleerde CV en motivatiebrief aan: pascale@amaron.be.
  • Heb je vragen? Neem dan contact met ons op tel. 051 62 73 20.