Als (Jr) Marketeer sta je mee in voor de verdere groei van Amaron, door te focussen op het verder versterken van onze merkidentiteit. In nauw overleg met het management, denk je samen de marketingstrategie van Amaron uit, vertaal je deze in een marketingplan en bewaak je eveneens de uitvoering van dit plan. Je verantwoordelijkheden als (Jr) Marketeer omvatten zowel de online als de offline  aspecten van het marketingspectrum.

Tot je takenpakket behoren o.a.:

  • Het opvolgen van de realisatie van het marketingplan, waarbij naast het beoogde resultaat ook het respecteren van de timing en het vooropgestelde budget belangrijk zijn.
  • Het bewaken van de Amaron-huisstijl in alle communicatie (mails, presentaties, webinars, nieuwsbrieven, website …).
  • Het implementeren van de digitale marketingstrategie, gaande van het verzorgen van aanwezigheid van Amaron op de sociale media, over het onderhouden van de website tot het verzorgen van content management. Hiervoor ga je niet enkel actief op zoek naar testimonials van klanten en partners, die je vervolgens uitschrijft en publiceert, maar maak je ook montages /reportages over gerealiseerde cases en de USP van Amaron.
  • Het uitwerken van korte nieuwsberichten, op basis van ruwe input en interne mondelinge briefings over o.a. nieuwe implementaties, use cases, features, events waaraan Amaron deelneemt, etc.
  • Het garanderen van aanwezigheid in vaktijdschriften, met relevante en inspirerende technisch-commerciële artikels.
  • Allround taken op het gebied van marketing/sales (CRM …), inclusief de meer uitvoerende aspecten die integraal deel uitmaken van events/beurzen (praktisch, logistiek, organisatorisch).
  • Het fungeren als intern en extern klankbord, voor zowel collega’s en het management als voor externe marketingpartners, zoals website agencies, beursorganisatoren …

Als (Jr) Marketeer rapporteer je aan de sales & marketing verantwoordelijke.

Je profiel:

  • Je beschikt over een masterdiploma, bij voorkeur met een focus op marketing.
  • Je kan terugblikken op 3 tot 5 jaar ervaring in een vergelijkbare context of in een digital agency.
  • Ervaring in of affiniteit met software/B2B-diensten/healthcare/technologiesector vormen een absolute plus.
  • Je bent thuis in de digitale strategie en social media hebben voor jou geen geheimen.
  • Je hebt een vlotte pen in het NL/FR/ENG.
  • Je bent enthousiast, gedreven, creatief en leergierig.

Wat bieden we jou?

  • Een jonge, dynamische, no-nonsense omgeving waar de boog niet altijd gespannen staat.
  • Eigen inbreng en initiatief worden erg op prijs gesteld.
  • Je werkt in een groeiende onderneming met een drive om sterke healthcare producten en oplossingen op te leveren die een verschil maken.
  • Positieve, mensgerichte mentaliteit waarbij iedere persoonlijkheid tot zijn recht komt.
  • Mogelijkheid tot uitbouwen van kennis en competenties.
  • Correcte verloning, aangevuld met een bedrijfswagen en extralegale voordelen.
  • Weg van de files van Brussel en Antwerpen.

Interesse?

  • Stuur snel jouw cv en motivatiebrief naar jobs@amaron.be.
  • Heb je vragen? Neem dan contact op met Pascale Raway, tel. 051 62 73 20, of e-mail naar jobs@amaron.be.