Begin oktober ging de eerste fase van het nieuwe elektronische patiëntendossier live in het H.-Hartziekenhuis Lier. Primuz vormt nu de basis voor de patiëntenadministratie en afsprakenplanning en stuurt alle administratieve processen aan, terwijl Oazis de facturatie in goede banen leidt. Dat het ziekenhuis bij deze complexe ingreep nauwelijks problemen ondervonden heeft, is mede het werk van Amaron.

Lees meer

De afgelopen maanden zijn er weer enkele nieuwe Workflowerprocessen live gegaan bij onze klanten. AZ Sint-Jan Brugge-Oostende AV heeft Workflower geïmplementeerd om het interne aankoopproces te automatiseren en is zo al het derde Vlaamse ziekenhuis dat dit proces met Workflower ondersteunt.

Lees meer

10 jaar geleden, in september 2009 om precies te zijn, hebben Tom De Caluwé en Maurice Van Kerkhoven Amaron opgericht. Eigenlijk is 10 jaar voor een bedrijf nog heel jong, maar toch hebben we in die tijdspanne al heel wat gerealiseerd. Tom en Maurice vonden dit dan ook een ideale gelegenheid om alle collega’s eens extra te bedanken en goed in de watten te leggen. Zonder hen geen 10 jaar Amaron uiteraard…

Lees meer

Omdat we voortdurend blijven groeien in binnen- en buitenland, wensen we ons 20-koppige team dringend te versterken met een junior administratief assistent(e).

Je functie: 

Je werkt in tandem met de huidige assistente die zich voornamelijk zal toeleggen op het office management. Samen met haar, zorg je voor een vlotte administratieve flow, spring je in waar nodig en neem je de rol op van back-up.

Zelf neem je een aantal administratieve en boekhoudkundige taken voor je rekening, zoals:

  • de verwerking van bestelbonnen, verkoopfacturen, betalingen, debiteuren, enz.;
  • de voorbereiding van de boekhouding (registratie aankoop, verkoop, financieel, etc.);
  • het administratief ondersteunen van ad-hoc-projecten, zoals ISO-certificatie en aanbestedingen.

Lees meer


Je functie
:

Je helpt mee aan de ontwikkeling en uitbouw van Workflower – een webgebaseerde oplossing waarmee klanten (vooral ziekenhuizen) zelf hun processen digitaal kunnen uitwerken en implementeren. Workflower is ontwikkeld als een platform, gebruik makend van volgende technologieën: React-JS, Java, SQL, MongoDB, Docker. Afhankelijk van je skills en interesse kan je je verder ontwikkelen binnen het team. Lees meer


Je functie:

Als IT Integration Consultant sta je dagdagelijks, zowel remote als on-site, in contact met de klanten die gebruik maken van door Amaron geleverde applicaties. Je analyseert het probleem, doet aanpassingen indien nodig, en onderwerpt deze aan een testing bij de klant zelf. Concreet houdt dit in dat je:

  • voor onze klanten het eerste aanspreekpunt bent op gebied van integratie van softwaresystemen voor de gezondheidszorg;
  • zelfstandig de realisatie van de projecten uitwerkt, vertrekkende van het concept en de functionele en technische specificaties;
  • hiervoor intern overlegt en nauw samenwerkt met o.a. de Project Manager.

Lees meer

De processen in de zorgsector worden almaar meer geformaliseerd en geautomatiseerd. Als staf- of beleidsmedewerker heb je hierbij een belangrijke rol te spelen en wil je graag zélf processen analyseren, definiëren en verbeteren. Maar hoe begin je daaraan?

Tijdens een interactieve opleidingsdag op 19 NOVEMBER in ANTWERPEN maak je kennis met de BPMN-standaard die wereldwijd gebruikt wordt voor procesmodellering. We starten met een korte theoretische inleiding en gaan vervolgens zelf aan de slag. 

Lees meer

De uitdagingen op het gebied van interoperabiliteit in de zorg worden steeds groter. Je hebt een flinke dosis vakkennis nodig om medische en administratieve data veilig en zorgvuldig over te brengen van het ene informatiesysteem naar het andere.

Graag willen we je wapenen om je werk nog beter te doen. Daarom organiseren we op MAANDAG 18 & DINSDAG 19 NOVEMBER een training specifiek voor integratieprofessionals, met en zonder ervaring. Voor het eerst vindt deze opleiding plaats in ANTWERPEN.

Lees meer


WORKFLOWER USE CASE

De lijst van gegevens en documenten die een ziekenhuis bijhoudt voor zijn (zelfstandige) artsen, is lang. Denk maar aan de persoonsgegevens, het curriculum vitae en het diploma, het bewijs van inschrijving in de Orde der Artsen, het Riziv-nummer, de verschillende erkenningen zoals AZG of FOD Volksgezondheid, accreditatie, diploma’s en attesten, beroepsaansprakelijkheidsverzekering, enz.

Bij de aanstelling van nieuwe artsen verzamelden de juridische dienst en het medisch directiesecretariaat van Ziekenhuis Oost-Limburg (ZOL) dit alles via e-mail, tekstbestanden of op papier. In een spreadsheet hielden de medewerkers bij welke documenten al beschikbaar waren. Via ad-hoc mails herinnerden ze de artsen eraan om de ontbrekende documenten in te dienen. In parallel namen ze ook contact op met hun collega’s in de andere afdelingen om de nodige onboarding activiteiten op te starten. Een tijdrovend proces met een aanzienlijke kans op fouten en onvolledigheden.

Lees meer

Patiënten die een afspraak hebben in de polikliniek van AZ Alma krijgen vijf dagen op voorhand een sms die hen herinnert aan hun afspraak. Indien nodig, kunnen de patiënten nog tijdig hun afspraak verplaatsen. Dankzij deze ingreep wist AZ Alma het aantal gemiste afspraken merkbaar te verminderen.

Lees meer