Als QA Manager sta je in voor het integrale kwaliteitsgebeuren binnen onze organisatie. Je bent niet enkel verantwoordelijk voor het harmoniseren van de processen en procedures, maar ook voor de toepassing en het gebruik ervan in de praktijk. Je coördineert en implementeert eveneens externe kwaliteitsnormen zoals ISO 9001:2015, ISO27001 … Hiernaast zorg je ervoor dat de kwaliteitskennis van interne medewerkers altijd up-to-date gehouden wordt door het faciliteren van de vereiste trainingen. Met vragen over kwaliteit(sgarantie) kunnen interne en externe partijen altijd bij jou terecht. Ook Interne en externe audits maken deel uit van je verantwoordelijkheden.

Als QA manager:

  • initieer je verbeteringen en verbeterprojecten en zet je anderen aan om hetzelfde te doen.
  • ben je mede verantwoordelijk voor het behoud van onze certificaten.
  • ondersteun je de ontwikkeling, verbetering en documentatie van onze processen.
  • stem je regelmatig af met de directie over kwaliteitszaken en -registraties en organiseer je een paar keer per jaar een managementreview in het kader van ISO9001:2015.
  • ben je het eerste aansprekingspunt aangaande kwaliteit binnen de organisatie, zowel voor de interne afdelingen en collega’s als voor klanten en andere externe partijen.
  • voer je interne audits uit, implementeer je het auditprogramma en bewaak je de opvolging.
  • organiseer je het managementsysteem en de bijbehorende registraties zodat ze efficiënt en toegankelijk zijn. Waar mogelijk zorg je ook voor de vereenvoudiging en automatisering hiervan.
  • sta je in voor het informeren en sensibiliseren van de medewerkers inzake kwaliteitszorg.
  • neem je de leiding bij de implementatie en de certificering van de ISO27001-kwaliteitsnorm.
  • ben je mede verantwoordelijk voor de opvolging van het GDPR-implementatietraject ter voorbereiding van de ISO27001-certificering.

Jouw profiel:

  • Je behaalde een masterdiploma (richting informatica, ingenieur …).
  • Je bezit een relevante ervaring in een kwaliteitsfunctie van minstens 5 jaar, bij voorkeur in een IT-organisatie.
  • Je hebt kennis van zowel de normen als de praktische uitvoering van ISO9001:2015 en ISO27001.
  • Je bent vertrouwd met de GDPR-wetgeving en je volgt nieuwe ontwikkelingen in de wet- en regelgeving van nature op.
  • Je hebt ervaring met het opzetten en implementeren van (nieuwe) kwaliteitssystemen.
  • Je bent doelgericht en praktisch ingesteld.
  • Je hebt inzicht in processen en procesverbetering.
  • Je bent proactief en neemt graag initiatief.
  • Dat kwaliteitsmanagement in positieve zin bijdraagt aan de onderneming, is jouw leidmotief.

Ons aanbod:

  • Een jonge, dynamische, no-nonsense omgeving waar de boog niet altijd gespannen staat.
  • Eigen inbreng en initiatief worden erg op prijs gesteld.
  • Je werkt in een groeiende onderneming met een drive om sterke healthcare producten en oplossingen op te leveren die een verschil maken.
  • Positieve, mensgerichte mentaliteit waarbij iedere persoonlijkheid tot zijn recht komt.
  • Mogelijkheid tot uitbouwen van kennis en competenties.
  • Correcte verloning, aangevuld met een bedrijfswagen en extralegale voordelen.
  • Weg van de files van Brussel en Antwerpen.

Interesse?

  • Stuur snel jouw cv en motivatiebrief naar jobs@amaron.be.
  • Heb je vragen? Neem dan contact op met Pascale Raway, tel. 051 62 73 20, of e-mail naar jobs@amaron.be.