,

Nieuw in Workflower!

De voorbije maanden is er behoorlijk wat werk geleverd om het Workflower-platform te laten groeien met nieuwe functionaliteiten. Grootste gemene deler is de focus op gebruiksvriendelijkheid. Wat mag je verwachten? Hieronder vind je de belangrijkste nieuwe features op een rijtje.

Klaar voor mobiel gebruik

De gebruikersschermen van het vernieuwde Workflower-platform zullen responsief zijn, wat betekent dat je de gedigitaliseerde workflows (formulieren, takenlijsten etc.) ook moeiteloos kunt gebruiken op mobiele toestellen met variërende schermgroottes.

Tools om Workflower-applicaties te delen

In Workflower heb je nu tools beschikbaar om in één beweging workflows te exporteren (of importeren), zodat ze in één keer kunnen worden geïnstalleerd. Dit is handig niet alleen als je een workflow wilt overzetten van de test- naar de productieomgeving, maar ook als je bijvoorbeeld een proces wilt uitwisselen met collega’s in een ander ziekenhuis.

Sneller configureren met connectoren

Een mooie nieuwe aanwinst zijn de connectoren: een soort standaardblokjes die instaan voor de uitwisseling van informatie met andere systemen. Deze connectoren zijn makkelijk te configureren en, belangrijker nog, je kunt ze vlot in andere workflows hergebruiken. Denk bijvoorbeeld aan een connector om de laatst gekende patiëntgegevens op te halen.

Met dergelijke bouwstenen kan je flink wat tijd besparen bij de configuratie van je Workflower-applicaties. En ook bij het beheer ervan: als er in een connector iets aangepast of gecorrigeerd moet worden, hoef je dit slechts eenmaal te doen over de applicaties heen. Daardoor vermindert ook de kans op fouten.

Vlottere configuratie van logins

Accounts voor nieuwe Workflower-gebruikers zijn sneller aan te maken. Dit kan zelfs automatisch aan de hand van een proces dat je volledig zelf kunt inrichten (inclusief de aanmaak, activatie, bevestigingsmail, toekennen van de juiste rechten etc.). Het loginproces voor de eindgebruiker kan je inrichten met two-factor authenticatie (Google Authenticator, CSAM/ITSME…) en een procedure om vergeten wachtwoorden opnieuw in te stellen.

Eenvoudige creatie van e-mail templates

Er is een visuele (WYSIWYG) editor waarmee je op intuïtieve wijze e-mail templates opstelt met inhoudelijke data uit je proces – buiten het BPMN-model. Deze templates zijn makkelijk te integreren in je processen en je kunt ze om het even wanneer wijzigen zonder dat je de workflows hoeft aan te passen.

Overzichtelijke grafieken

Je kunt data in de overzichtslijsten weergeven in grafiekformaat, tot drie grafieken per overzichtslijst.

Meer sorteermogelijkheden

Ook de sorteermogelijkheden van de overzichtslijsten lijsten zijn uitgebreid. Bij de configuratie heb je de mogelijkheid om initiële sortering in te stellen op verschillende niveaus (tot 3 kolommen).

 

Meer weten over Workflower en de nieuwste Workflower-features?